På brukermøtene presenterer vi status og planer for våre tjenester.
Vi gjennomfører brukermøter 5. juni og 9. september.
Møtene er en arena der alle som bruker tjenestene, eller vil vite mer om tjenestene, kan lære om ny funksjonalitet og planer for videreutvikling. Kommuner, fylkeskommuner og andre virksomheter kan også dele erfaringer og gi innspill. Vi setter av god tid til spørsmål. Brukermøtene er en viktig kanal for medlemsforankring i forvaltningen av Fiks-tjenestene.
Alle brukermøter gjennomføres digitalt. Du finner møtelenkene nedenfor. Vi vil ta opp møtene, og både opptak og presentasjonene vil publiseres her på våre nettsider (ksdif.no/brukermoter/).
5. juni
Tidspunkt: kl. 12:00 til 15:30
Agenda:
12:00-12:30 Status drift og forvaltning
12:30-13:00 Digitalt ledsagerbevis
13:00-13:30 Smittevern
13:30-14:00 Register og Skatt- og inntekt
14:00-15:00 KS læring
15:00-15:30 Oppsummering og spørsmål
9. september
Tidspunkt: kl. 12 til 15
På agenda er følgende tjenester:
- SvarUt
- Fiks melding
- Fiks protokoll
- Digiorden
- Fiks digisos
- Min kommune
- Nasjonal portal for bekymringsmelding
- To nye tjenester til barnevernet som lanseres i høst:
- Min kommune – barnevern
- Chat – barnevern