Delta på våre brukermøter

På brukermøtene presenterer vi status og planer for våre tjenester.
Vi gjennomfører brukermøter 5. juni og 9. september.

Møtene er en arena der alle som bruker tjenestene, eller vil vite mer om tjenestene, kan lære om ny funksjonalitet og planer for videreutvikling. Kommuner, fylkeskommuner og andre virksomheter kan også dele erfaringer og gi innspill. Vi setter av god tid til spørsmål. Brukermøtene er en viktig kanal for medlemsforankring i forvaltningen av Fiks-tjenestene.

Alle brukermøter gjennomføres digitalt. Du finner møtelenkene nedenfor. Vi vil ta opp møtene, og både opptak og presentasjonene vil publiseres her på våre nettsider (ksdif.no/brukermoter/).

5. juni

Tidspunkt: kl. 12:00 til 15:30

Agenda:

12:00-12:30 Status drift og forvaltning

12:30-13:00 Digitalt ledsagerbevis

13:00-13:30 Smittevern

13:30-14:00 Register og Skatt- og inntekt 

14:00-15:00 KS læring

15:00-15:30 Oppsummering og spørsmål

9. september

Tidspunkt: kl. 12 til 15

På agenda er følgende tjenester:

  • SvarUt
  • Fiks melding
  • Fiks protokoll
  • Digiorden
  • Fiks digisos
  • Min kommune
  • Nasjonal portal for bekymringsmelding
  • To nye tjenester til barnevernet som lanseres i høst:
    • Min kommune – barnevern
    • Chat – barnevern