Brukermøte om Fiks-tjenestene

Vi starter høsten med et brukermøte for alle som bruker Fiks-portalen. Bli med for å få en gjennomgang av ni tjenester, siste nytt om funksjonalitet og utvikling – og orientering om nytt brukerråd for SvarUt og Melding.

Dato: 9. september 2024
Tid: Kl. 12.00 – 15.00
Lenke til møtet

Brukermøtet er en viktig kanal for medlemsforankring i forvaltningen av Fiks-tjenestene. Kommuner, fylkeskommuner og andre virksomheter inviteres til å dele erfaringer og gi innspill, og vi setter av god tid til spørsmål.

På høstens brukermøte gjør vi en gjennomgang av følgende ni tjenester, og presenterer ny funksjonalitet i disse:

Produkt/tjenesteTidspunkt
Velkommen og praktisk informasjonKl. 12:00 – 12:15
Drift, forvaltning og brukerstøtteKl. 12:15 – 12:25
Innbyggertjenester:
Min kommune – barnevern og Chat – barnevern
Min kommune
Nasjonal portal for bekymringsmelding
Digisos
Kl. 12:25 – 13:15
PauseKl. 13:15 – 13:30
Overføring av data:
SvarUt
Melding
Protokoll
Kl. 13:30 – 14:30
DigiordenKl. 14:30 – 14:45
Oppsummering og spørsmålKl. 14:45 – 15:00

Brukerråd for SvarUt og Melding

Ønsker din kommune å være med å påvirke videreutviklingen av SvarUt og Melding?

Høsten 2024 setter vi sammen et eget brukerråd for SvarUt og Melding og vi ønsker forslag til medlemmer. Send en e-post til nina.farahi@ks.no, og fortell kort om deg selv eller den du ønsker skal sitte i brukerrådet. Mer informasjon om brukerrådet (formål, medlemmer, rolle og møter) blir presentert på brukermøtet den 9. september.

Har du spørsmål, ta gjerne kontakt med oss på e-post: fiks@ks.no